فرمانده انتظامی ایلام گفت: با اقدامات صورت گرفته ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه به پلیس برای تامین نظم وامنیت زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است. 

 سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم الحاق وسایل نقلیه ویژه ماموریت اربعین حسینی در جمع کارکنان انتظامی استان گفت: امسال به حول قوه الهی هیچ مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می‌کنیم خدمات ارائه شده به آن‌ها گسترده‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری معاونت آماد وپشتیبانی استان و مساعدت فرمانده کل انتظامی کشور ۶۰ دستگاه وسایل نقلیه شامل ۴۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات در سطح استان تحویل یگان‌های اجرایی پلیس استان شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام  تصریح کرد: پلیس خدمتگزار برای ماموریت اربعین همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر، آمادگی لازم را دارد و همکاران ما در مجموعه انتظامی استان با نگاه اعتقادی در این ماموریت عظیم حضور خواهند یافت تا به فضل الهی زائران ابا عبدالله الحسین  با فراغ بال به این سفر معنوی اعزام و به سلامت بازگردند.

وی بیان کرد: امسال به همت وتلاش مسئولان استانی وکشوری خدمات به زائران اربعین حسینی قطعا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و باید از نظر برگزاری این رویداد مهم فرهنگی مذهبی منسجم‌تر و بهتر از قبل عمل کنیم.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: در مجموعه انتظامی استان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته، تقسیم کار‌ها به خوبی انجام شده و شرح وظایف هر کدام از پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها به آن‌ها ابلاغ شده و از این نظر مشکلی نداریم.

سردار سلمانی در پایان گفت: همه مسئولان استان مشتاقانه در حال انجام وظایف محوله برای خدمات رسانی گسترده به زائران اربعین هستند و برای شروع این مراسم معنوی لحظه شماری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.